Marketing ve Sex - 5 May 2008 - soz6.com
Site menu
News topics
Yeni Xəbərlər [338]
Azərbaycan [58]
Siyasət [72]
Maraqli və Lazımlı [43]
Şəkillər [137]
Musiqi [58]
Videolar [4]
Məşhurlar [147]
Sevgi [35]
Yumor [8]
Texnalogiya/Internet/Mobil dünya [60]
Avto dünya [20]
Qadın dünyasi [29]
Tibb-Təbabət/Münəccim [38]
Spor-idman [72]
Ordan-burdan [254]
Login form
News calendar
Search
Site friends
Tag Board
Our poll
Forum Yenidən İstifadəyə verilsinmi ?
1. Bəli
2. Xeyr
Tam səslər: 23


Cəmi online: 1
Qonaq: 1
İstifadəçi: 0

Cümə axşamı, 2016-12-08, 04.07MainRegistrationLogin
Qeribler.com
Welcome Qonaq | RSS
Main » 2008 » May » 5 » Marketing ve Sex
Marketing ve Sex
22.07
Marketing ve Sex. Artıq, demek olar ki, her gün qarşılaşdığımız bir hadisedir. Bu mövzu haqqında çox bilgi sahibi olduğumu deye bilmerem. Men sadece öz yazdıqlarıma cavab axtarıram ve başa düşmek isteyirem. Başa düşmek isteyirem, göresen doğurdan da bu qeder ehtiyac var mı erotic marketingin istifade olunmasına? Bu sual evveller de ağlıma gelmişdi, ancaq üstünden keçişdim. Sonra Businessweek de bununla elaqeli bir meqale oxudum.İşden ve tezden vaxtım olmadığına göre araşdırma üçün vaxtım olmadı.
null


Esas sual budur; niye reklamlarda ehtirasa (Ehtiras oyandıran görüntüler) bu qeder çox yer verilir? Mesele bundadır ki, yanaşma terzinde hemişe ehtirası başına vurmuş genc bir oğlanın hissleri var. Kişilerin ve qadınların sexual davranışları veya psixologiyaları ferqlenir menim bildiyime göre. Bele ki, kişiler üçün bir qadının sadece ve sadece fiziki cazibedarlığı çox şey ifade edir. Businessweekin yazdığına göre Playboy oxuyucularının böyük ekseriyyeti kişilerdir (oğlanlar). Ancaq, meselenin qadınlar üçün ferqli yönü var. Heçbir qadın herhansı bir kişinin onu “sex aleti” olaraq görmesini istemez. Ye’ni, qadın kişi üçün fiziki menada ehtiraslarını temin eden bir vasite olmaq istemez. Qadınların psixologiyasında sevilme, beslenme (yemek menasında deyil, daha geniş menada sevgi, saygı, qebul ve.s), qorunma, qayğı hisleri daha hakimdir. Reklamlarda istifade olunan mesajlara bu cehetden niye yanaşılmır?

null


Businessweekin behs etdiyim yazısında Abercombie&Fitchin reklam görüntüleri verilmişdi ve yazı o reklamlardan yola çıxılaraq yazılmışdı. Sual ise bu idi ki, bu qeder sex mesajı veren reklamlar ne qeder tesirlidir?
Axe Deodorantlarının reklamlarını xatırlayırsınız yeqin ki? Bu Azerbaycanda da çox diqqetleri çekmişdi. Reklamlar yazılanlara göre çox uğurlu olub. Sebeb? AXE oğlanlar üçün idi ve mesajı “oğlan olaraq” fikirleşmişdi; qizların diqqetini çekmek isteyen, onları arxasınca sürüklemek isteyen (ve çox vaxt da bunu bacarmayan) oğlanlar üçün.



Erotic Marketingçilerin sizce bunu çox vaxt yaddan çıxartmırlar mı? Mence çıxardırlar. Qadın üçün jeans reklamı hazırlanır ve verilen mesaj açıq aşkar “bu seni çox sexual gösterir” menasındadır. Qadınlar sexual görsenmek isteyirler. Bu melumdur. Anacaq, sex obyekti olmaq istemirler.Ele effektlerden istifade olunur ki, sanki qadın "Baxın ay kişiler men burdayam" demek isteyir. Reklamlarda istifade olunan görüntü ve ses effektlerinde qadın psixologiyası nezere alınmalıdır. Ye’ni, sevgi dolu bir ehtiras. Romantic hissleri de özünde birleşdiren bir “sexuallıq”. Beyenen de, alan da, geyinen de qadındırsa, o qadın kişilerin gözlerinin sadece vucudunda qalmasını istemez mence.



Bir başqa mesele de bu növ fealiyyetlerin uşaq psixologiyasına tesirleridir. Yene Businessweek'de bir müdddet evvel yayınlanan meqaleye göre "sexual qadın", cazibedar olmanın yollları ve.s kimi etraf mühitde baş veren bütün hadiseler genc qızların psixologiyasına pis tesir edir.
90-60-90 mesajları, cazibedar olmayan qadınların kiçik görülmesi (veya bu cür mesajların verilmesi) mence doğal görüntüleri pozur. Ancaq, tebii ki, bu menim şexsi fikrimdir. Birazdan ince dodaqlı qız qalmayacaq !!!
null

Uşaq oyuncaqları artıq bazarda "sexy baby" olaraq satılır. Mini geyinmiş, sexy imajı verilmiş babyler. Sexy baby ile yuxulayan balaca bala da seher yerinden qalxıb birazda etraf mühitde gördüyü ve eşitdiyi "söhbetlerin" tesiri ile aynanın qarşısına keçir ve özünün ne qeder sexy olduğuna baxır. Amma, heç o bilmir ki SEXY nedir.

Bu mövzuda daha dolgun, geniş ve faktlara dayanan bir yazı olsaydı oxuyardım.
Özümün araşdırmağa teessüf ki, vaxtım yoxdur.

QEYD: İstifade olunan resimler blogun "serhedleri"ni keçmiş ve birçox insana göre uygun olmayan ola biler. Bu reklamlar bizim ölkemizde yayınlanmayıb, ancaq mövzu yene mövzudur. Xahiş edirem resimlere yanaşma terziniz de, meselenin mahiyetini anlamağa yönelik olsun. Ancaq, yene de hercür tenqide qapılarımız açıqdır.
null

Category: Ordan-burdan | Views: 1689 | Added by: SultanSS | Rating: 0.0/0
Total comments: 3
2008-11-27 Spam
3. Alirza (Alirza777) ]

Dlya razvleceniya

2008-05-06 Spam
2. Sultan (SultanSS) ]

ne oldu nedi????

2008-05-05 Spam
1. xancan (admin) ]

esas sualına cavab qadası ehtiras insanda en serrats hissdi.neyse biraz qarışı oldu

Only registered users can add comments.
[ Registration | Login ]

Copyright MyCorp © 2016