«Microsot»un bu təklifi «Yahoo»-nun səhmlərinin 50 faiz bahalaþmasýna, «Google» korporasiyasýnýn səhmlərinin isə 8 faiz aþaðý düþməsinə səbəb olub .
ABÞ-nýn «Microsoft» þirkəti kəskin iqtisadi tənəzzül keçirən, internet aləminin simvolu sayýlan «Yahoo»-nu almaq barədə təklif verib. Bunun üçün þirkət 44,6 milyard dollar təklif edib. Bununla da «Microsoft» «Google» korporasiyasýnýn onlayn axtarýþ þəbəkəsi və reklam bazarlarýnda dominantlýðýna qarþý ilk cəsarətli addýmýný atmýþ olub. «Microsoft»-un təklifi «Yahoo»-nun 31 faiz səhm paketini əhatə edir.
Reklamçýlarýn qarþýdan gələn 3 ildə bu sahəyə qoyulan reklam xərclərini 2 dəfə artýracaðýný proqnozlaþdýrýrlar. Bu isə 2010-cü ildə 80 milyard dollarlýq onlayn reklam bazarýnýn yaranmasý deməkdir. «Microsoft» bu istiqamətdə son illərdə xeyli iþ görsə də, reklam bazarýný əhəmiyyətli dərəcəcə geniþləndirməyə nail olmayýb. «Yahoo»-nun internet saytý reklam baxýmýndan irəlidə olsa da, korporasiyanýn son 5 rübdə gəlirləri aþaðý düþüb ki, bu da nəticədə 1000 nəfər iþçinin ixtisar edilməsi planlarýný ortaya çýxarýb.
«Microsot»un bu bəyənatý «Yahoo»-nun səhmlərinin səhər birjasýnda demək olar ki, 50 faiz bahalaþmasýna səbəb olub, Google korporasiyasýnýn səhmləri isə 8 faiz aþaðý düþüb.
Xatýrladaq ki, «Microsoft»-un ötən ilki təklifi «Yahoo»-nun keçmiþ icrasý direktoru Terri Semel tərəfindən rədd edilmiþdi və o, səhmdarlarýn təzyiqi ilə vəzifəsindən kənarlaþdýrýlmýþdý. Son hesablamalara görə, «Microsoft» və «Yahoo» ABÞ-nýn onlayn axtarýþ bazarýnýn 33 faizinə nəzarət edə biləcək.
|